הגדרות התקנון

תקנון זה מנוסח בלשון זכר אך מתייחס לשני המינים.

הגדרות המונחים בתקנון:

1. האתר – אתר האינטרנט www.beautyfactory.co.il

2. החברה – "אור לספר בע"מ", ח.פ 516122942

3. המוצרים – כל המוצרים באתר החברה.

4. יום ביצוע ההזמנה – היום בו התקבל אישור העסקה על ידי חברת האשראי.

5. יום עסקים – ימי חול, ראשון עד חמישי. ימי עסקים אינם כוללים את יום שישי, שבת, ערבי חג וחול המועד.

 

כללי

1. האתר הינו חנות אינטרנטית למכירת מוצרים והוא בבעלות החברה ומנוהל על ידה. 

2. ניתן ליצור קשר עם החברה בכל שאלה ו/או בקשה ו/או הבהרה ו/או בירור במייל contact@beautyfactory.co.il או בטלפון 050-3900420

3. ביצוע הזמנה ו/או רכישה דרך האתר ייחשב כהצהרת המזמין כי הוא קרא תקנון זה ומסכים לכל תנאיו.

4. יובהר כי תמונות המוצרים המופיעות באתר הינן להמחשה בלבד וכי ישנם מוצרים אשר עטיפתם השתנתה ותמונתם אינה מעודכנת ולכן החברה אינה מחויבת להציג תמונות מדויקות של המוצרים.

5. החברה אינה מתחייבת להחזיק מלאי של כל המוצרים המופיעים באתר.

6. כל המחירים באתר כוללים מע"מ ואינם כוללים דמי משלוח.

7. החברה רשאית לשנות את מחירי המוצרים באתר בהתאם למחירי המוצרים בשוק וכן ואת תעריפי המשלוחים בהתאם לחברת דואר ישראל ולחברת השליחויות ללא צורך במתן הודעה מוקדמת.

8. מעת לעת, תפרסם החברה מבצעים והטבות באתר, אותם רשאית החברה לשנות ולעדכן בלא מתן הודעה מוקדמת. 

 

הזמנה באתר

1. על מנת לבצע רכישה באתר, יש להירשם לאתר כלקוח ולמלא פרטים אישיים. החברה מתחייבת שלא לעשות כל שימוש בפרטי הלקוח.

2. יש להקפיד למלא בטופס הרישום את כל הפרטים במדויק, שכן פרטים חסרים ו/או שגויים עלולים לעכב ו/או למנוע את שליחת המוצרים ללקוח. במידה ויוחזרו לחברה מוצרים שנשלחו ללקוח עקב שגיאה במילוי הפרטים, יחויב הלקוח בדמי המשלוח הנוספים.

3. במידה והלקוח הזמין מוצר אר אינו קיים עוד במלאי החברה ולא צוין זאת באתר החברה, לא תהא החברה מחויבת במכירת המוצר, וללקוח לא תהא כל טענה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק, בין נזק ישיר או נזק עקיף אשר נגרם לו ו/או לצד ג'. החברה תזכה את הלקוח בסכום ששולם על ידו.

 

 

החזרות, זיכויים וביטולים


1.  כל זיכוי כספי ו/או ביטול עסקה יינתן עפ"י האמור בחוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981.

2.  במקרה של זיכוי כספי, החברה תזכה את כרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה.

3.  במידה ויבטל הלקוח את העסקה בטרם נשלחה אליו ההזמנה, החברה מתחייבת להשיב ללקוח את מלוא סכום העסקה.

4. אופן החזרת מוצרים: הלקוח ישלח את המוצר לחברה ויישא בעלויות המשלוח.

5. היות ומבחינה טכנית אין אפשרות לזכות כרטיסי דיירקט, בעלי כרטיס דיירקט זכאים לקבלת זכוי כספי לשימוש באתר בלבד.

6. החזרת מוצרים שבמבצע תתאפשר עד 7 ימי עסקים. הלקוח יקבל החזר כספי בניכוי של 5% משווי המוצר או בניכוי של 100 ₪ – הזול מביניהם. במידה ויבחר הלקוח לקבל זיכוי כספי לשימוש באתר. שווי הזיכוי יהיה שווה לסכום המקורי ששולם – ללא ניכוי.

 

משלוחים

1. אספקת המוצרים למזמינים באתר, מבוצעת באמצעות חברות שליחויות או באמצעות חברת דואר ישראל.

2. החברה אינה אחראית על עיכובים ששל חברת השליחויות ו/או דואר ישראל, שכן אינם בשליטתה.  

3. במקרה של משלוח באמצעות שליח עד הבית,  יבוצע תיאום מראש מול הלקוח טרם ההגעה, יש לציין כי החלוקה מתבצעת לרוב במהלך שעות היום ועל כן רצוי לבחור בכתובת נוחה לקבלת המשלוח בשעות אלו.
החברה מתחייבת להכין את ההזמנה למשלוח בתוך 2 ימי עסקים. ההזמנות נשלחות באמצעות חברת שליחויות חיצונית אשר מספקת לרוב חלקי הארץ תוך 5 ימי עסקים. בהזמנת משלוח ליישובים מרוחקים – יישובי הערבה, אילת, יישובים מעבר לקו הירוק ויישובים ברמת הגולן – אין החברה מתחייבת לזמן הגעה.

4. במקרה של משלוח בדואר רשום, ההזמנה תישלח באמצעות דואר ישראל, אשר מתחייבים להגעה תוך 14 ימי עסקים. 

  

פרטיות, סודיות ואבטחה

1. החברה מתחייבת שלא לעשות כל שימוש בפרטי הלקוחות באתר וכן לא להעביר את פרטיהם לצד ג', אלא במידה ותקרא לעשות כן על פי חוק.

2. החברה מתחייבת שלא לאגור מספרי כרטיסי אשראי של לקוחות האתר.

3. האתר מאובטח בתקנים הגבוהים ביותר על מנת לשמור על סודיות המידע ופרטי המשתמשים.
האתר נעזר בחברת טרנזילה מקבוצת אינטר ספייס, חברת סליקת כרטיסי אשראי ואבטחה המובילה בישראל לצורך בדיקת ואבטחת המידע. חברת טרנזילה עומדת בתקנים קפדניים של סטנדרטים ונהלי אבטחת מידע לפי דרישת חברות האשראי תקן .
PCI Level 1